Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο «αντίο» του Νίκου Μπάου: Τον αποχαιρέτησαν με το «βρέχει φωτιά στη στράτα μου» (φωτό – βίντεο)

 

“Η ζωή η ζωή εδώ τελειώνει
Σβήνει το καντήλι μου
Κι η ψυχή η ψυχή σαν χελιδόνι
Φεύγει απ’ τα χείλη μου”

Με το ζεϊμπέκικο «βρέχει φωτιά στη στράτα μου» που ερμήνευσε ο αξέχαστος Στράτος Διονυσίου, αλλά και χειροκροτήματα, συγγενείς και φίλοι αποχαιρέτησαν το μεσημέρι της Δευτέρας τον τραγουδιστή Νίκο Μπάο στο Νέο Κοιμητήριο της Λάρισας.

Ο Νίκος Μπάος που έφυγε από τη ζωή δίνοντας άνισο αγώνα με τον καρκίνο μόλις στα 65 του, άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στη νυχτερινή διασκέδαση της Λάρισας, τραγουδώντας στις πίστες πολλών νυχτερινών κέντρων, μεταξύ των οποίων το ιστορικό «Φάληρο» και τα «Εννέα Όγδοα».

Η είδηση του θανάτου του βύθισε στο πένθος την τοπική κοινωνία, με τα μηνύματα αποχαιρετισμού να κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Για εμάς που δουλεύαμε μαζί και ξέραμε, το περιμέναμε, αλλά δεν παύει να είναι δύσκολο γιατί έφυγε ένας άνθρωπος που ήμασταν χρόνια μαζί. Έφυγε ένας μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής που ταυτίστηκε με το μαγαζί μου, ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει Νίκο, καλό παράδεισο!» δήλωσε στο onlarissa.gr ο ιδιοκτήτης από τα «Εννέα Όγδοα» Φάνης Αθανασιάδης.

Γεννημένος στο Μέτσοβο, αφήνει πίσω του τη μητέρα των παιδιών του Νικολέτα Γιαννοπούλου, τα παιδιά του Μαρία και Αυγέρη, τα αδέρφια του Ευάγγελο και Δώρα, Κωνσταντίνο και Αφροδίτη.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από τον τελευταίο αποχαιρετισμό:



 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

newsroom onlarissa.gr

 https://www.onlarissa.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια